Pagina's

zaterdag 6 december 2014

8 - A little chitchat




Goeiemorgen

Ik heb bewust gekozen om niets in te plannen voor vandaag. Gewoon even rustig een persoonlijk praatje maken met jullie om mijn zaterdag goed te beginnen. Net alsof ik met mijn vriendinnen zou doen.

Wat had ik een hectische week achter de rug! Serieus, het lijkt alsof ik maandagmorgen wakker werd en ik de hele tijd door heb gewerkt tot nu. Maar ik heb het overleefd en ik kan nu twee dagen uitrusten tot er weer zo'n hectische week begint. Phoeh! En uiteindelijk kan ik zeggen dat al het werk me iets gaat opbrengen want jongens, binnen vier maanden ben ik officieel student af. Hoe zot is dat!

Nu nog even door die examens en projectwerk heen worstelen en dan kan ik eindelijk aan het echte leven beginnen. Wat spannend is, want hoe leuk het ook lijkt om werk te zoeken, samen met het lief een eigen huisje te gaan zoeken, misschien te trouwen en het belangrijkste, een hondje kopen,het lijkt nu echt heel dichtbij te komen en de kriebeltjes in mijn buik te beginnen te komen.

Want dat wil ook zeggen dat ik nu eindelijk eens mag leren strijken en wassen (iets wat ik echt haat!). Ah, hoe vreemd is dit, dat ik nu al stiekem droom over mijn eigen huishouden.

Natuurlijk draait mijn hele leven niet om school, ik verlang nu echt wel naar Kerst. De kaarsjes zijn al uit de kast en morgen mag de kerstboom van mijn moeder vanop zolder naar beneden gehaald worden. Maar dat kerst steeds dichter komt betekent ook det ik nu ook eindelijk eens moet beginnen trainen voor de Santa Claus run en dat het zoeken van kerstpakjes een prioriteit wordt.

En dan zijn er nog enkele dingen op persoonlijk gebied. Niets ernstig hoor, maar ik word ouder en dus worden mijn grootouders ook wat ouder. Niet fijn om te zien hoe ze sukkelen met hun gezondheid en er zo hulpeloos moeten bij te staan. Donderdag moet mijn kleine neefje ook onder het mes. Een simpele ingreep en niets ernstig hoor, maar de hele rompslomp die erbij komt (andere neefje) vangen wij natuurlijk met veel liefde op.

Gelukkig is er ook nog tijd voor de leukere dingen des levens. Vanavond mag ik naar een leuk feestje waar ik nu al zit na te denken welk jurkje ik aan wil. En deze week ga ik ook naar één van mijn favoriete komieken gaan kijken (yes!). Daartussen is ook nog mijn laatste dansles (wat gaat de tijd snel), moet ik naar de kapper en heb ik mijn eerste pedicure.

Druk is het beste woord om mijn leven te beschrijven. Het kan misschien iets minder druk worden op mijn blog maar ik doe mijn best om toch elke dag iets online te zetten. Want jullie lieve reacties zijn toch wel de hoogtepuntjes van mijn dag :D

Hoe gaat het met jullie? Fijne zaterdag en tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Als je hier meer over wil weten dan moet je even me blog checken =)

    BeantwoordenVerwijderen