Pagina's

donderdag 4 december 2014

7 - Vlogmass!

Goeiemorgen

Wel we zijn officieel december en dat wil maar één ding zeggen: het is VLOGMAS! Kort uitgelegd is dat (bijna) alle youtubers dagelijks vloggen tot aan Kerstmis. Ik volgde het hele gebeuren vorig jaar (en toen ben ik heel hard verslaafd geraakt) en dus ben ik heel blij dat het terug die tijd van het jaar is. Er zijn echt ongelofelijk veel van dit soort video's op youtube te vinden en dus leek het me leuk om even mijn favorieten op een rijtje te zetten (aka, al de youtubers die ik deze maand volg).

Sprinkleofchatter


Zonder twijfel mijn favoriete youtuber/vlogger. Louise is zo'n opgewekt persoon en dat zie je terug in haar vlogs. Ooh, ze zijn zo leuk om te kijken, ik vind haar persoonlijkheid gewoon geweldig! En dan heb ik het nog niet gehad over hoe schattig haar dochtertje is. Ik wil later ook zo'n goede band met mijn dochtertje (of zoontje).

Morezoella
 



Zoe is een youtuber die ik al een tijdje niet meer volgde maar toen ik toevallig zag dat ze een zwart mopshondje ging kopen ben ik toch even gaan kijken op haar kanaal en ik heb haar vlogs helemaal herontdekt! En neen, het heeft niets te maken met het feit dat Nala (haar pup) als twee druppels water lijkt op mijn eigen mopje.

Jaaackjackvlogs


Jackie vlogt elke dag (en dus niet enkel in december) en ik check haar vlogs enkele keren per week. Ze zijn niet altijd even interessant om te kijken maar ik vind haar persoonlijkheid zo bubbly en vrolijk. En ze inspireerd me ook om wat gezonder door het leven te gaan.

Meghan rienks 



Ik lig altijd een deuk met haar filmpjes. Ah wat een gekke leuke meid is dit! Iedereen zou zo'n vriendin moeten hebben in haar leven! 

Tanya Burr


Ik vind Tanya haar persoonlijkheid geweldig. Ze is ook zo vrolijk en opgewekt en is soms gewoon wat gek. Haar vlogs zijn gewoon leuk om te kijken (en het is ook leuk om te zien wat zo'n grote youtuber op een dag doen :D)


Hebben jullie ook al zoveel zin in Kerst? Ah, ik zit echt volledig in de sfeer en die filmpjes maken het er alleen maar erger op (zondag mag de kerstboom eindelijk staan, yes!). Nog 20 dagen :D

Bedankt om even een bezoekje te brengen aan mijn blogje, nog een fijne dag en tot morgen Xx

3 opmerkingen:

  1. jaa vlogmass is zoo leuk om te kijken... ik volg eingelijk alleen Zoalla en Tanya
    de andere ga ik eens bekijken nu
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hè?! Ik ben sowieso een Zoella fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, hè?! Ik ben sowieso een Zoella fan.

    BeantwoordenVerwijderen