Pagina's

dinsdag 2 december 2014

5 - Gifts under 20 euro


1. Pug mug €10,00 - River Island
2. Yankee Candle small €13,00 Beautymelon
3. Grey Popcorn Knit Bow Slipper €14,99 New Look
4. DIY Looks I like journal €16,00 Urban Outfitters
5. Grow your own boyfriend €2,00 River Island
6. Eiffel Tower Ring Holder €14,29 Asos
7. Hot Water Bottle + socks €17,14 Asos
8. Notepad and pen € 6,74 New Look
9. Barry M glitter nail polish set €13,00 River Island

Sinterklaas is bijna het land uit en dus mag ik eindelijk beginnen denken aan Kerst. De kerstmuziek staat al aan en ik heb al een klein lijstje gemaakt met cadeautjes die ik voor mijn familie en vrienden wil gaan kopen. Omdat ik weet dat velen (inclusief ik) het moeilijk vinden om cadeautjes te kiezen heb ik een klein lijstje gemaakt met dingen die ik zeker zou kopen voor onder de kerstboom. Het leukste van al, alles is onder de 20 euro en dus heel plezant voor je portefeuille. Wat is jullie perfecte cadeautje?

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blogje, nog een hele leuke woensdag en tot morgen Xxx


1 opmerking:

  1. Wat een leuke cadeautjes! Vooral de Yankee Candle en set van Barry M spreken mij wel erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen