Pagina's

zaterdag 29 november 2014

2 - New bag


Goeiemorgen.

Enkele weken terug vroeg men zus me of ik mee wou naar een outlet van Nathan en La pomme de lovely handtassen. Designerhandtassen en kleren voor een spotprijsje? Wel daar zeg ik nooit tegen. En dus gingen we vorige vrijdag naar onze eerste outlet.

En wat was me dat zeg! Het leek even alsof ik een filmscène beland was. Twee meisjes stonden aan een paar laarzen te trekken terwijl een ander stel vrouwen ruzie maakte over wie eerst dat leuke groene tasje had gezien. Behalve dat drama kon ik wel een heel leuk tasje scoren die ik op deze mooie zondagochtend aan jullie laat zien.







Ik werd verliefd op dit schattige rood/roze tasje van La Pomme De Lovely. Hij is groot genoeg om mijn dagelijkse tas te worden maar kan ook prima dienen als feesttasje, dubbel genot dus! Waar ik ook gek op ben is de afwerking van de flap. Het geeft meteen iets liefs en vrouwelijk aan het tasje (love it!). Verder is de tas afgewerkt met een gouden appeltje en een gouden hengel die (gelukkig) heel stevig is.

Het enige waar ik me een beetje aan stoor is de plaats van de drukknop. Op de foto's zie je duidelijk het rondje zitten (in het echt gelukkig iets minder) maar het had zoveel mooier geweest als het appeltje gewoon op de drukknop had gezeten. Of dat zou ik toch verwachten voor een tas die normaal makkelijk tegen de 300 euro aanzit.



Nog even een close-up van de binnenkant. (Ja, in mijn enthousiasme vergat ik het papiertje van de tas te verwijderen, oeps). Er kan vrij veel in en hij bevat een speciaal plaatsje om kaarten in kwijt te kunnen. Niet iets wat ik in het dagelijkse leven zou gebruiken maar heel erg fijn wanneer je naar een feestje moet en je niet je volledige portefeuille wilt meenemen. En mijn favoriete detail, check die kleine appeltjes aan de binnenkant (liefde!)


Ah, ik ben echt blij met mijn nieuwe tas. Zo'n outlets zijn echt geweldig en vrees dat ik verkocht ben (al was het maar om die leuke schoentjes te scoren die ik met pijn in het hart heb laten staan). Want zo'n echte lederen tas voor 50 euro, wel dat maakt elk meisje toch gelukkig! Mijn tasje komt trouwens uit de zomer collectie maar dient ook prima voor in de winter :D

Ah, kunnen jullie geloven dat het alweer zondag is? En dat we morgen alweer december zijn! Gek! Maar ook wel leuk, want kerstmis komt nu echt wel heel dichtbij. Nog een leuke dag en ik zie jullie morgen Xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief tasje! Ik snap dat je er dol op bent! Heel cute! Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Wat een leuke blog heb jij! Jou blijf ik zeker volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen